Megrendelés!
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI ÉS SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK
A szerződés alanyai
Az eladó:
Krassza és Társai Kft.
Élet Virága Biobolt
1119 Budapest, Andor utca 25/B
Ügyvezető: Krassza György József
Adószám: 13129262-2-43
Cégjegyzékszám: 01-09-720148
Telefon mobil: 06-70-516-8999
Telefon vezetékes: 06-1-204-4180
Webcímek: http://www.juicers.hu, www.egeszseges-elet.hu
E-mail: egeszseges.elet7@gmail.com
Ügyvezető: Krassza György József
Adószám: 13129262-2-43
Cégjegyzékszám: 01-09-720148
Telefon mobil: 06-70-516-8999
Telefon vezetékes: 06-1-204-4180
Webcímek: http://www.juicers.hu, www.egeszseges-elet.hu
E-mail: egeszseges.elet7@gmail.com
A megrendelő, vagy vevő:
Az a személy, aki a Krassza és Társai Kft.-től árut megrendel és vásárol. Cégünk kizárólag magyarországi címre történő szállítással fogad el megrendelést.
A szerződés tárgya
A szerződés tárgya a weboldal „Árlista” menüpontjában található árucikkek, melyek lényeges jellemzői és a használatukkal kapcsolatos ismeretek weblapunkon megtalálható.
Amennyiben weboldalunk meglátogatását követően további kérdések merülnének fel, akkor az egeszseges.elet7@gmail.com e-mail címen, vagy telefonon 06-1-204-41-80 – 06-70-516-8999 lehet érdeklődni Hétfő-Péntek 09-18 óráig, Szombat 09-13 óráig.
A vásárlás feltétele
Az általános szerződési feltételek megrendelő által történő elfogadása a vásárlás feltétele. A feltételek elfogadásának minősül, ha a megrendelő a weboldalon található árukból rendel.
A szerződés létrejötte
Az e-mailben történő megrendelés leadásával és annak a Krassza és Társai Kft. által e-mailben történő visszaigazolásával távollévők közötti szerződés jön létre cégünk, mint eladó és a megrendelő, mint vevő között.
Jelen általános szerződési feltételek alapján a megrendelést magyar nyelven lehet leadni. A szerződés nyelve magyar, és azokra a magyar jog szabályai az irányadóak.
A vételár
Az “Árlista” menüben feltüntetett termék megnevezés mellett – a megrendelés napján érvényben lévő- ár az árucikk vételára, amely tartalmazza az általános forgalmi adót is.
Fizetési módok
A vevő a megrendelt termékekért és a kiszállításért az alábbiakban ismertetett módokon fizethet. Azt válassza, amely számára jobban megfelel.
– átutalás
Amennyiben Ön az átutalást választja, kérem a megrendelő Email-ben ezt feltüntetni. A megrendelő Email elküldése után, Ön fog kapni egy válasz levelet, amelyben feltüntetjük az átutalásos számlának a számát, amelyet az átutaláskor a közleményben fel kell tüntetni! A vevő számlaszámunkra, számla szám és a megrendelni kívánt termék pontos megnevezése feltüntetésével (Raiffeisen Bank – 12012204-01449936-00100005 – Krassza és Társai Kft) interneten vagy egyéb módon közvetlenül átutalhatja a rendelés végösszegét. Minden esetben csak a megrendelni kívánt termék, termékek – a árlistában feltüntetett ára – legyen utalva, fuvar díj nélkül! Amennyiben számlája a OTP Bank-nál található és onnan utal, akkor az összeg azonnal jóváíródik. Más bankból történő átutalás esetében a rendelés összege leghamarabb többnyire a következő munkanap érkezik meg.
A megrendelési végösszeg számlánkon való jóváírását követő munkanapon – meglévő készletek mellett – a megrendelés kiszállítását már a következő munkanapon indítani tudjuk, amit 24-48 óra alatt szállítanak házhoz. SMS-ben értesítik a megrendelőt a szállítás pontos idejéről!
A vevő ügyeljen arra, hogy a teljes végösszeget átutalja. Mindaddig, amíg a vételár teljes összege kiegyenlítést nem nyer, a megrendelést nem áll módunkban teljesíteni.
Amennyiben a megrendelés végösszege 14 napon belül nem érkezik meg számlánkra, a megrendelést töröljük.
A megrendelési végösszeg számlánkon való jóváírását követő munkanapon – meglévő készletek mellett – a megrendelés kiszállítását már a következő munkanapon indítani tudjuk, amit 24-48 óra alatt szállítanak házhoz. SMS-ben értesítik a megrendelőt a szállítás pontos idejéről!
A vevő ügyeljen arra, hogy a teljes végösszeget átutalja. Mindaddig, amíg a vételár teljes összege kiegyenlítést nem nyer, a megrendelést nem áll módunkban teljesíteni.
Amennyiben a megrendelés végösszege 14 napon belül nem érkezik meg számlánkra, a megrendelést töröljük.
– készpénzes fizetés átvételkor (a továbbiakban: utánvét)
Amennyiben a vevőnek átutalásra nincs lehetősége, válassza az utánvétes fizetési lehetőséget. Ebben az esetben a megrendelést követően nincs további teendője, rendelés leadása után – meglévő készletek mellett – már aznapi munkanapon indítani tudjuk a megrendelést. SMS-ben értesítik a megrendelőt a szállítás pontos idejéről!
A csomag átvételekor ellenőrizze a csomag sértetlenségét, majd ez után fizesse ki a futárnak a megrendelés értékét és a futár díjat. A csomagot fizetés után lehet felbontani.
A csomag átvételekor ellenőrizze a csomag sértetlenségét, majd ez után fizesse ki a futárnak a megrendelés értékét és a futár díjat. A csomagot fizetés után lehet felbontani.
Rendelés visszaigazolása
A leadott megrendelést haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül elektronikus formában visszaigazoljuk.
A rendelések feldolgozása és feladása munkanapokon történik. Hétvégén és munkaszüneti napokon megrendeléseket nem dolgozunk fel. Ezen idő alatt beérkezett megrendelések feldolgozása és az árucikkek feladása a következő munkanapon történik.
Amennyiben a készletek átmeneti hiánya miatt a megrendelt áru nem áll cégünk rendelkezésére, erről – a teljesítés várható időpontjának megjelölésével – haladéktalanul tájékoztatjuk a megrendelőt, aki megrendelését jogosult 8 munkanapon belül visszavonni. Ebben az esetben az általa esetlegesen fizetett összeget a haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatérítjük részére.
A rendeléssel kapcsolatban az egeszseges.elet7@gmail.com e-mail címen lehet érdeklődni.
A rendeléssel kapcsolatban az egeszseges.elet7@gmail.com e-mail címen lehet érdeklődni.
Szállítási információk
Megrendelőnk rendelését a KUMISPRINT futárszolgálat viszi házhoz.
KUMISPRINT Futárszolgálat
1116..Budapest, Hunyadi Mátyás u. 3.
Telefon: 06-20 / 445 4045 vagy 06-20 / 445 6535
1116..Budapest, Hunyadi Mátyás u. 3.
Telefon: 06-20 / 445 4045 vagy 06-20 / 445 6535
Utánvételes házhozszállítási díjtételek 2014.
A házhoz szállítást a KUMISPRINT futárszolgálattal végeztetjük. A rendeléstől számítva 24-48 órán belül kézhez veheti a megrendelt terméket. SMS-ben értesítik a megrendelőt a szállítás pontos idejéről!
Hétfőtől-Péntekig várjuk megrendeléseiket.
Egyéb csomagolási költség nincs, a termék számlája, magyarnyelvű használati utasítása és garancia lapja a csomagban található!
A futárdíj költségének számláját a KUMISPRINT futárszolgálat állítja ki.
A futárdíj költségének számláját a KUMISPRINT futárszolgálat állítja ki.
A szállítási költség minden esetben az ÁFA-t tartalmazza.
A szállítási árak az ország egész területére vonatkoznak.
2014.
2014.
Szállítási Bruttó Áfás árak | |
10 kg-ig | 1905 Ft |
10kg feletti súly felár minden megkezdett 5kg-onként: 190 Ft |
Szállítás a KUMISPRINT futárszolgálat Kft-vel.
A KUMISPRINT futárszolgálat az áru felvételét követő munkanapon 24-48 óra alatt szállítja a csomagot – előzetes SMS-ben értesítve a megrendelőt – a megadott címre. Kérjük, hogy a vevő olyan szállítási címet jelöljön meg a megrendelésnél, ahol napközben is elérhető. A KUMISPRINTcsomagcímkéjén automatikusan feltüntetjük a megrendelő telefonos elérhetőségét, hogy a kézbesítés során esetlegesen fellépő probléma esetén egyeztetésre lehetőség legyen.
Amennyiben a megrendelő címéről visszakapjuk az utánvétellel feladott csomagot, a megrendelést töröljük, és a továbbiakban kizárólag átutalás esetén küldjük ki a megrendelt árut.
Amennyiben a megrendelő címéről visszakapjuk az utánvétellel feladott csomagot, a megrendelést töröljük, és a továbbiakban kizárólag átutalás esetén küldjük ki a megrendelt árut.
Az árucikkek cseréje
A küldemény átvételekor a megrendelő még a futár, illetve a kézbesítő jelenlétében ellenőrizze a csomag sértetlenségét. Amennyiben a csomag az átvételt megelőzően sérült, és nincs hozzá mellékelve sérülésről szóló kárfelvételi jegyzőkönyv, ne vegye át a csomagot! A kézbesítőtől kérje annak elkészítését.
A kárfelvételi jegyzőkönyv címünkre történő megküldése esetén a termékre 8 munkanapos cserelehetőséget biztosítunk. Amennyiben a vevő élni kíván ezzel a visszáru-levélre írja fel a cserébe kért terméket. Előfordulhat, hogy a visszáru feldolgozásakor cseretermék nem áll rendelkezésre, vagy ilyen a visszáru-levélen nem szerepel. Ebben az esetben a termék vételárát 8 napon belül postázzuk, illetve átutaljuk a vevő által megadott bankszámlaszámra.
Az esetleges további reklamációk érvényesítése érdekében kérjük, őrizze meg a csomag kifizetését igazoló bizonylatot.
A vásárlástól való elállás joga és az árucikkek visszavétele
A megrendelés feladása előtt a vásárlástól költségmentesen lehet elállni.
A megrendelt áru kézhezvételétől számított 8 munkanapon belül a vevőnek joga van indokolás nélkül elállni vásárlási szándékától, melyet a egeszseges.elet7@gmail.com e-mail címen vagy postai úton (tértivevényes levélben) jelezni lehet.
Élet Virága Biobolt 1119.Budapest, Andor utca 25/b
A termék átvételének napját (a kézhezvétel napját) a rollkarte fuvarokmányon illetve az átvételi elismervényen szereplő dátum igazolja, ezt a kézbesítővel vagy a futárral célszerű aláíratni.
Élet Virága Biobolt 1119.Budapest, Andor utca 25/b
A termék átvételének napját (a kézhezvétel napját) a rollkarte fuvarokmányon illetve az átvételi elismervényen szereplő dátum igazolja, ezt a kézbesítővel vagy a futárral célszerű aláíratni.
30 napon belül az eredeti számlával, garancia lappal, bontatlan csomagolásban, sértetlenül és hiánytalanul visszaküldött készülék, vagy készülékek árát visszatérítjük. A kézhezvételnél minden esetben a csomag és a készülék sértetlenségét, alkatrészeit és kiegészítőit ellenőrizzük. Amennyiben a vevő a terméket használatba vette, és nem tudja hiánytalan csomagolásban, sérülés és használat mentesen az eredeti csomagolásban visszajuttatni részünkre, akkor nem vállaljuk a termék visszavásárlását, ezért azt a vevő saját költségére visszajuttatjuk részére.
Utánvétellel-portóval terhelten visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőség.
Utánvétellel-portóval terhelten visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőség.
Az árucikkért kifizetett pénzösszeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül eljuttatjuk vevőnk címére, illetve átutaljuk az általa megadott bankszámlaszámra. A visszatérítés a szállítási költségre nem vonatkozik, valamint az áru visszajuttatásának egyéb költségei is a vevőt terhelik.
Fogyasztói kifogások
A fogyasztói kifogásokat a egeszseges.elet7@gmail.com e-mail címen lehet bejelenteni.
Szavatossági és jótállási feltételek
A vevő a jelen szerződés hibás teljesítéséből eredő szavatossági igényét a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény 305-311. §-aiban foglaltak alapján – figyelemmel a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről szóló 49/2003. (VII. 30.) GKM rendeletben foglaltakra is – érvényesítheti.
A weboldalon szereplő elektromos készülékek használati utasításában a jótállásra vonatkozó feltételek megtalálhatóak!
A felelősség korlátozása
A Krassza és Társai Kft. az alábbi esetekben nem felel az esetlegesen bekövetkező károkért:
Olyan működési hiba esetén, amely meggátolja a megrendelőt, hogy csatlakozzon cégünk weboldalára, és ott megrendelést adjon le.
A megrendelő vagy vevő számítógépének bármilyen hardver- vagy szoftver hibájából bekövetkezett meghibásodásért.
Az internet csatlakozás megszakadása miatt bekövetkező károkért.
Az általános szerződési feltételek hatálya
A Krassza és Társai Kft. fenntartja a jogot, hogy az általános szerződési feltételek és annak mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba. Az általános szerződési feltételek mindaddig hatályban maradnak, amíg cégünk azokat nem módosítja.
A joghatóság kikötése
Vitás esetben kizárólag a Pesti Központi Kerületi Bíróság az illetékes.
Vitás esetben kizárólag a Pesti Központi Kerületi Bíróság az illetékes.